Všechny zásilky od nás odcházejí v bezvadném stavu a záleží nám na tom, aby přesně v takové kondici dorazily i k vám. Dopravu objednáváme u prověřených společností, přesto se však v naprosto ojedinělých případech může stát, že balík k vám může dorazit poškozený. Jak v takových případech postupovat?
Dostal se k Vám poškozený balíček, nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistil(a) až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přepravní obal je na první pohled poničený nebo zdeformovaný - zjevně poškozený balík je lepší odmítnout a od přepravce nepřevzít.
Při převzetí pochopitelně potvrzujete nepoškozenost vnějšího obalu, ale to ještě zdaleka nemusí znamenat, že nepoškozený bude i obsah balíku.
Dorazilo vám zboží poškozené? Pak nás neprodleně informujte. Je dobré zboží a jeho stav zdokumentovat. Můžete to udělat fotografiemi, nebo lze natočit i videozáznam o převzetí zásilky a rozbalování výrobku.
Pouze odesílatel, který je plátcem přepravy, může uplatnit reklamaci zásilky.